Wednesday 16 November 2011

Hometown

=3

Aku pulang dari Putrajaya pada jam 1230.Parent aku yang ambil dari kediaman di Johor Bahru.Sangat best balek pada 16/11/2011.Nak story dengan pembaca blog ni lepas aku exam macam bende2 pelik aku buat la aku cakap korang.Antaranya naik dorm pada pkul 10 a.m.Aku rasa sekolah memb aku yg lain mgkin x buat.X pe la itu semua pengalaman hdup.Yang paling best aku belaja Teknik  nak naik blok.Memeng payah.Bak kate 'PO' " Kau kne berani,and setting niat supaya x tkot, berlatih klau nk naik dengn pantas."Tapi sebennarnya benda2 ni orang lain dah buat aku je belom.haha
Alhamdulillah lepas exam ni ada Olimpik S*S.Acara tiap2 taon yang ada  kat sekolah ni.Namun aku rasa acara pada tahun ni mcam bosan dan kurg menarik.Sebab sikap berat sebelah pngadil. Memg paling awh!Tapi aku paling kesian kat Hishamuddin Football Aosciation(HFA).tachap je.Dah mng msa Grouping.Tetiba nak kne disqualified satu team.Paling nk menangis awh.Aku yang nak maen futsal pon rse DOWN la.Tapi futsal sempat mng besar lawan rumah Zaaba.(4-1).Bende yang aku x target boleh mng tipis.X pe la team futsal pun sampai 3rd ngn 4th je.Hishamuddin dpt tempat 4th lawan Amiekidz(0-1)
Aku pun x boleh target sgt dengn futsal.PANCIT WEYH!.
Kepada pelajar SPM yang sedg ambil exam kay dewan tu aku ucp good luck lah!bagi yang dah wat daje ngan aku tu aku ucap semoga Allah bagi petunjuk lahh kat korg.
Bagi budak kat Johor ni.Aku insyaallah dtg sekolah lme.Tapi x jnjila boleh dtg.Cuz banyak bene nk urus kat rumah ni.Tapi klu ad kelapangan aku datng la der..Aku memg la rndu gila kat korg.

No comments:

Post a Comment