Friday 25 November 2011

Muhd Shakeer & Siti Aqilah


Nak aku story pasal diorg berdua ni kan.
dua2 memb BAIK aku.
dua satu RUMAH BIRU ngn aku.

aku ngn qila an pernah la utk kearah cpl an.
tp tertangguh sebab qila dah rujuk ngn ex dia pada tahun 2010
namun begitu pada bulan March hingga Mei 2011
aku telah menerima satu berita buruk lagi dia 
dah cpl ngn memb BAIK aku Muhd Shakeer.

Pada ketika itu bagai guruh ccuk kat dada beb.
paling tension r.
aku blja pun x kena.
Paling teruk r.
aku jd PLAYBOY jap.
haha

tp sekrg dah berubah aku 
lebih MATANG utk terima kenyataan
yang bukan 1 ORG POMPUAN je dalam dunia ni
tp ramai la weyh...

PESANAN RINGKAS UTK KALIAN.
SELAMAT BERBAHAGIA MUHD SHAKEER ZAKY V
& SITI AQILAH IBRAHIM
Semoga korang bahagia la
Hindarkan diri dari MAKSIAT
kalau korang nk lama la...
jgn gado2.



No comments:

Post a Comment